Wyszukaj w katalogu
Polecane firmy
KosmetykawPolsce.pl

JTC Sp. z o.o.

zobacz
KosmetykawPolsce.pl

Wyższa Szkoła Edukacji i Terapii im. prof. Kazimiery Milanowskiej

zobacz
Poleć nas innym
Targi i wystawy

VIII seminarium w cyklu MEDICA INFO MARKETING INTERNETOWY USŁUG I PRODUKTÓW MEDYCZNYCH (szpitale, ZOZ-y, stomatologia, medycyna estetyczna) Warszawa 04.02.2015

04-02-2015

Zapraszamy do udziału w seminarium MARKETING INTERNETOWY USŁUG I PRODUKTÓW MEDYCZNYCH, które jest zaplanowane na 4 lutego 2015 r.

Podczas pierwszej części seminarium, która jest częścią teoretyczną opowiemy o specyfice rynku usług zdrowotnych w kontekście działań marketingowych. Przedstawione zostaną ograniczenia prawne w obszarze promocji usług medycznych. Druga część to warsztaty.  Dowiedzą się Państwo teoretycznie i praktycznie o internetowym marketingu dla branży health&beauty w 2015 r. z głównym naciskiem na promocję w wyszukiwarce Google oraz jak wygląda model finansowy takich działań w przypadku placówek medycznych.  Trzecia część spotkania, również o charakterze warsztatowym. Zostaną zaprezentowane najbardziej adekwatne narzędzia content marketingu w promocji usług medycznych.

Formuła seminarium połączona z warsztatami zapewne spełni Państwa oczekiwania dot. informacji o marketingu internetowym Państwa usług i produktów.

PROGRAM,

a w nim:

- Specyfika rynku usług zdrowotnych w kontekście działań marketingowych

Aleksandra Wiercińska, (Wydział Zarządzania, Katedra Rachunkowości, Uniwersytet Gdański)

- Ograniczenia prawne w obszarze promocji usług medycznych

dr n. med., mgr zarz. Konrad Wroński(Katedra Onkologii Uniwersytetu Warmińsko-Medycznego w Olsztynie oraz Oddział Chirurgii Onkologicznej Szpitala Ministerstwa Spraw Wewnętrznych z Warmińsko-Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie.)

- Jak skutecznie wypromować usługi medyczne w internecie. Dobór efektywnych metod i narzędzi w marketingu usług medycznych

Dariusz Gryguła(menadżer ds. rozwoju i opiekun klienta kluczowego, Marketing System)

- Contet Marketing w promocji usług medycznych - najbardziej adekwatne narzędzia

Artur Jabłoński, (szkoleniowiec z zakresu marketingu i mediów społecznościowych)

Dzięki poniższemu formularzowi zgłoszeniowemu, możecie Państwo skorzystać z 10% RABATU na udział w wydarzeniu: http://www.cpi.com.pl/imprezy/2015/mim/formularz_pr10.php


Organizator:
Centrum Promocji Informatyki spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa; tel. (22) 870 69 10, 870 69 78; email:pr@konferencja.com.pl
 

 

logo

Patronem medialnym

mtpmtgsarzetelniafrodytatargipomorskietwojelekitargi.krakowTargi  SPA & WELLNESSimprezytargowekongres kosmetycznyforumprawpacjenta